30 Temmuz 2015 Perşembe

Minik Kozmetik Alışverişim | @orjinaliburda

       Herkese Merhaba ! 

                İlk yazımla karşınızdayım.Uzun zamandır aklımda olan blog sayfam ile ilgilenecek zamana       kavuşabildim sonunda.Sınavlar,dersler derken bütün yazı yarıladım bile.
   Artık güzel şeyler paylaşma  zamanı!:) İnstagram sayesinde tanıştığım ve çok sevdiğim neriman hanım Türkiye'de olmayan ürünleri sipariş üzerine Amerika'dan getiriyor.
   Neler almışım bir bakalım; 



     *İlk olarak aklımda olan benefit'in Rockitude lip&cheek setini sipariş verdim .İçinde istediğim ve   hayalini kurduğum herşey var! İçeriği ise Benetint,Highbeam,Rockateur allık ve lip gloss. Bu arada bu set Türkiye'de satılmıyor.Ürünün fiyatı ise 110TL.

    * İkinci sipariş verdiğim ürün ise tabi ki görkem karman etkisi ile alındı ^^ MAC-Mehr Ruj. 
Ünlü vlogger Lily Pebbles sayesinde ününe ün katan  ve görkem karman sayesinde benimde keşfettiğim ruj oldu kendileri.Kısaca rengine BA YIL DIM! Türkiye'de olmadığını veya zor bulunduğunu duymuştum.Fiyatı ise 65TL.

                Benim alışverişim bu kadardı. Sayfa sahibi Neriman Hanım o kadar tatlı bir bayan ki anlatamam :) Ürünlerimin yanında deneme boy ürünler,hediyeler koymuştu. Onlarda;

          Çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu.Amerika'dan istediğiniz ürünü,yıllın belli aralıklarında sipariş üzerine getirtebilirsiniz.Kendisinden yaptığım ikinci alışverişti. İnstagram üzerinden kullanıcı adı orjinaliburda.Tavsiye ederim kesinlikle güvenebilirsiniz.
                                   
                                                  
      Okuduğunuz için Teşekkürler ^^

0 yorum:

Yorum Gönder