9 Eylül 2015 Çarşamba

Alışveriş | Oxxo,The Body Shop,H&M,Accessories

Herkese Merhaba! 
   
Alışveriş yazımla karşınızdayım. Uzun bir süredir mağazalarda pek bir şey beğenemiyordum.Neyse ki aradığım ve aklımda olan ürünleri bu sefer bulabildim ^_^ 



 
Geçen seneden beri bu tarz bir bot arayışındaydım. Mango çıkartmıştı o zamanlar fakat beğenmemiştim. Neyse ki zevkime hitap edeni bulabildim sonunda. Normalde 38 giyinmeme rağmen kalıbı büyüktü. 37 numarası tam oldu . Botlar yeni sezon. Ankara/Ankmall OXXO'dan satın aldım. Siyah basic tişört arayışındaydım onuda OXXO'da bulabildim.Tam istediğim gibi ! /Resimde biraz ışık oynaması yaptım,göründüğünden az daha koyu :) /
Botlar : 149,95TL,Tişört: 25,90TL


Şu ara mermer desene takmış durumdayım. Özellikle yabancı bloggerlar çok kullanıyor bu desenleri, benim de  hoşuma gidiyor. Bulmuşken kaçırmıyım dedim. Göz kremim bitmişti bende yeni bir şeyler denemek adına The Body Shop'un E vitaminli serisindeki göz kremine şans verdim . Ürün incelemesini uzun bir ara kullandıktan sonra blogumda paylaşacağım.
Kolye H&M:6,99TL , Mermer aksesuar H&M : 19,90TL, Göz Kremi : 44,90TL
Defter : Accessories
                  Fiyat : 29,90TL             

Benim ihtiyaç alışverişim bu kadardı. 

      Okuduğunuz için Teşekkürler ^^     

0 yorum:

Yorum Gönder