3 Ağustos 2015 Pazartesi

MAKYAJ MASASI DÜZENİM

      Merhaba !

     En sevdiğim blog yazılarından biri olan makyaj masası düzenimi,bu sefer ben ele aldım. Özellikle sade ve minimal düzeni seviyorum.Dekorasyonlarda da sade ve genelde beyaz rengi tercih ediyorum,baktıkça huzur buluyorum ^^  Kısa ve öz bir yazı olmasını istedim bu arada tek tek ürünleri anlatmaya kalkarsam baya bir uzar.
Gelelim ayrıntılara ;

*Makyaj masamın genel görünüşü bu şekilde.Masamı ikea'dan almıştım.O kadar çok araştırmadan sonra ikea'da karar kıldım. İyi kide almışım diyorum hem sade hem şık ! Tabi hayatımı kurtaran akrilik çekmeceler de olmasa <3 Çok seviyorum çok, iyi ki var dediklerimden  ^_^  Akrilik çekmecemi instagram üzerinden satın almıştım.Fiyatı 49TL'di. Aslında aklımda İstanbul'dan Muji'den almaktı çekmeceleri fakat bir türlü gidememiştim. Eee sabırsız biri olunca da aynı işlevi görüyor ne gerek var dedim ki fiyat farkı da var tabi baya. Muji'de sadece 1 çekmece fiyatına almış oldum.Ayrıntılara gelecek olursak ; 

 * 1.Çekmeceme en sevdiğimi ve baktıkça huzur bulduğum ürünlerimi koydum :) Allıklarım,rujlarım,aydınlatıcım bulunuyor.

*2. Çekmemde ise rujlarımı,rimellerimi,kapatıcılarımı ve bazlarımı koydum. Bu çekmecelerin en güzel yanı ise kendiliğinden bölmeli. İsterseniz çıkarabilirsiniz,isterseniz tek bölme koyabilirsiniz. Çok kullanışlı cidden!

*3.Çekmeceme ise paletlerimi,allıklarımı yerleştirdim. Özellikle makyaj yaparken masama bütün ürünlerimi dizerdim,şimdi bundan kurtuldum.  

 *Sağ çekmecemde ise gündelik kullandıklarımı ve çekmecelere sığmayan ürünlerimi koydum. Pudram,maskaralarım,tekli farlarım,fırçalarım. Üst kısma ise gündelik kullandığım yüz ve göz kremlerim yerleştirdim.

*Sol çekmeceme ise yeni aldığım ürünleri koyuyorum. Üst kısmında ise Vs vücut mistlerim var. 

     Kısaca benim makyaj masa düzenim bu şekildeydi.Minimal dekorasyonu sevdiğim gibi içime sinen kozmetik ürünlerinde de genelde minimal olmaya çalışıyorum.Özellikle elimde ki ürünü tüketmeden yeni ürünlere geçiş yapmamaya veya satın almamaya çalışıyorum.En güzel şeklide bu bence! :)



     Okuduğunuz için Teşekkürler ^^

1 yorum:

  1. Yorumunuz için çok teşekkürler ! :) Malesef ülkemizde bu tarz şeylerin ulaşımı zor olduğu için üzerine baya kar koyuyor satıcılar. Muji markasına göre çok uygun aynı zamanda daha kaliteliymiş diye duydum :) @Vodoo Makyaj ( Yanıt kısmı çıkmadı bir türlü,yorumunuza cevap vermek istedim) ^^

    YanıtlaSil